Nytt Sy År!

Tiden går fort och snart är det dax att börja med vårens syträffar och aktiviteter.
Roliga saker att fundera på och det kommer att bli ett spännande år med många nyheter.
Jag kommer inte att ha något kursprogram i vår utan det kommer att bli spontana syhelger och träffar för mina kunder.
Att jag väljer att göra så beror på att jag håller på att flytta min mamma och vi ska sälja hennes hus.  Jag vill inte binda upp mig för mycket utan kunna hjälpa henne så mycket jag kan.
Men mina månadsträffar fortsätter och den första träffen är den 30/1 det vi ska sy där är "Seven Sister".
En  nyhet är att jag kommer att lägga ut samma erbjudande här på min blogg som jag har på min Facebook sida.
Så här kommer veckans paket
4st/50cm bitar med härliga Moda tyger och 2m rött sammetsband 350kr
Jag skickar gärna ett paket om du inte har möjlighet att komma till butiken.
Ring elller maila.
0492/183 30
[email protected]
/Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0