När man inte har tid att vänta.

Tid att vänta har jag svårt för och då är det bra med bortglömda fötter. Bland mina tillbehör till Husqvarnamaskinerna (som jag köpte långt innan jag öppnade butiken) låg en rynk-och plissé apparat och väntade på att bli använd, för det är just en sådan jag väntar på till mina Pfaff maskiner.
När man väl sitter där vid sin maskin och lägger veck enkelt o lätt ställer man sig frågan varför man inte använder sina tillbehör oftare.
Otroligt snyggt blev det i alla fall.
En  gardinkappa till mitt fönster i köket.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette L

Åh - jag vill att min ska komma snart! :o))

Superfin gardin!

2012-01-25 @ 15:51:58
URL: http://anettemcl.blogspot.com
Postat av: Lisbeth Tille

Så fin gardin. Håller med dig om att man är dålig på att kolla hur alla pressfötter fungerar

2012-01-25 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0