Min första Quillow är klar.

En "Quillow" som ska ligga i bilen, så det är därför jag valt de japanska tygerna som är grövre och smutsen inte syns på.
Så här ser den ut när jag vikt ihop den.
På baksidan har jag fleece och jag vet att det kommer att bli en väl använd "fika kvilt" till sommarens utflykter.
Det är också ett syprojekt till mina sydamer i en av mina sygrupper.
Nya varor börjar komma in i butiken och i dag kom de här fiffiga "sprättknivarna" med trögbotten så att enkelt får bort alla trådrester. Jag har testat och det fungerar jättebra och härliga färger så att man hittar var man lagt den;o)
Om någon är intresserad skickar jag gärna en.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: 2ne

Lekkert teppe du har laget. Masse flott inspirasjon på bloggen din :-)

Ha en fin dag

2012-01-23 @ 16:03:34
URL: http://2nes-quilt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0