Jag har varit på kurs.

Jag har varit på kurs, jag tog mina tre B (Bertil, BMW och Bernina) med mig och for söder ut.
Pfaffen fick stanna hemma denna gången.
Det blev en jätte trevlig dag med med massor av sömnad och möten med nya trevliga människor.
Vi sydde efter Marti Michelles mallar "Giant Dahlia"
Heidi var en mycket dukktig kursledare, och hon har quiltbutik i Köpenhamn och hennes butik heter Stjerne Stoffer.
Till lunch fick vi smaskiga "smörre bröd".
I dag har gjort färdigt det sista på min topp och så här blev resultatet.
Lite pilligt men den var jätte kul att sy och jag är ganska nöjd med resultatet, så nu ska jag nog sy en mindre variant.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette L

Wow så läckert! Kanske skulle testa? ;o))

2011-11-22 @ 19:35:10
URL: http://anettemcl.blogspot.com
Postat av: Lena i O-hamn

Så himla fräsigt. Kan tänka mig detta mönster som en julgransmatta. Kan kurs vara på gång?

2011-11-23 @ 19:08:36
Postat av: Lena i O-hamn

Så himla fräsigt! Jag ser en julgransmatta framför mig. Blir det kurs?

Kram

2011-11-23 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0