Sammarbete i centrum.

V.13 har vi bröllpstema i våra skyltfönster, och jag gillar sammarbete när man plockar fram godbitarna hos varandra och gör det man är bra på.
Jag hade tänkt ha bröllpstema i min skylt lite senare i vår men när nu detta sammarbete kom upp så hakade jag givetvis på. För en symaskin är ju den bästa  bröllopspresent man kan få eller hur;o)).

Skyltningen är jag nöjd med tack vare hjälp av snälla och trevliga sammarbetspartners.




Atelje Veronica har sytt den fina brudklänningen,  Emmelie har gjort de fina korten och KreaThörN  är fotografen och idé kläckaren.
Har ni vägarna förbi Vimmerby så ta en tur  i centrum och kika i de fina skyltfönster med bröllpstema.
Letar du efter en prins går det bra att komma in och prova sin lycka och pussa min groda.

Nu laddar jag om för morgondagens stora händelse "TRENDER" en kväll med modevisning, mingel och inspiration inför våren.
Ha en bra dag.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Ingbritt K

Så fint du har gjort i skylten. Den vill nog många stanna och titta på. Jag skulle i alla fall göra det.

2011-03-29 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0