Planering och förberedelser.

Planering  och förberedelser står överst på mitt schema. Mina månadsgrupper måste ha nya projekt och jag är i full gång med att sy upp projekt till inspirations kvällen "TRENDER" i slutet av mars och min borderings helg i April.

Det blir en kväll med modevisning från butikerna i stan och en liten mini mässa där även vi som inte är med på modevisningen kan visa upp vad vi har i butikerna.
Kvällen efter har vi långöppet i butikerna med extra erbjudande o.dyl.

Så missa inte denna härliga kväll  den 30/3 plats: Mässhallarna i Vimmerby, biljetter finns att köpa  i bukerna som kommer att vara med under kvällarna, höstens visning blev en succé.
Jag kommer att ha ett bord med mina nyheter på symaskinsfronten.

Så det är full rulle på mina maskiner och i min hjärna. Allt nytt måste ju testas.

I helgen har det varit Horse Show i Göteborg och i bland måste jag göra något annat och eftersom en av mina bästa vänner skulle vara med som utställare blev det en blixt stygnsättning av hennes logga.


Men vårt nya datorprogram 5D är så enkelt och roligt att jobba med så det blev ett roligt avbrott i arbetet.

Ha en bra dag.
/Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0