Packar för "Häxträff"och 2 ledtrådar.

Jag har börjat packa till lördagens kviltträff  och jag har gjort mig en ny väska att packa i.



Enkel och rolig att sy. Mönstret kommer från en bok som jag nyligen köpt Fabulous Fat Quarter Bags med massor av roliga tips och idéer. Till denna väskan använder man 7FQ.

I går fick jag ett mail från en "utom" tävlan vän och mailet började så här:
Jag kan, jag kan;o) Men det fanns också flera ledtrådar och här kommer 2 korta:

Orden är förbjudna på skolavslutningar.
Finns att hitta i 4 Mos 4;

Ha en bra dag
/Ingrid


Kommentarer
Postat av: Anette L

På herrens befallning?



Nu har jag läst 4 mos 4 två gånger, och inte vet jag säkert för det... :o)



2011-01-20 @ 18:36:59
URL: http://anettemcl.blogspot.com
Postat av: Lena i O-hamn

Konfirmationsbibeln åkte fram men det blev bara fler frågetecken!!!!

2011-01-20 @ 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0