Fredags mys och lite ledtrådar.

Fredagar= mys hela dagen och när alla tråkiga saker är gjorda ställer jag mig vid Quiltramen och efter att ha lokaliserat struligheterna förra helgen så är det bara att köra. Det var skräp bakom spaken och inte fel på maskinen som jag trodde från början så nu kör vi igen.

Dagens ledtrådar: På den svenska översättningen kommer ordet i mitten först.
Förekommer nästan alltid i alla gudstjänster och oftast i slutet.
I texten från igår förkommer alla tre som personer, så kanske texten känns lättare.

Gissa på för ni är nära nu. Ullis,Anna och Anette ni är alla på rätt spår.

Jag längtar precis som alla andra efter våren  och en av anledningarna är att en av våra katter är understimmulerad och bara hittar på bus.
 
Vadd är bra till mycket man kan tex. gömma sig bakom den och sedan gå mot attack på oss.
hon älskar nämligen att jaga möss och de är svåra att fånga för all snö.

Ha en skön dag.
/Ingrid


Kommentarer
Postat av: Anette L

Herren välsigne er!



2011-01-21 @ 09:38:43
URL: http://anettemcl.blogspot.com
Postat av: Anna i Sandviken

Fadern, sonen och den helige ande?

2011-01-21 @ 12:14:16
URL: http://sy.lugnagatan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0