En ledtråd till.

De som jag har broderat texten till  har det på sina arbetskläder som de använder till vardags  och kläderna  är svarta med vit krage.Jag har också broderat det på t-shirt till en grupp ungdomar som skulle ut på pilgrimsvandring.

Sylusten börjar så smått att infinna sig och jag hoppas att jag blir fullt återställd på lördag när jag träffar mina härliga "Kvilthäxor". Det är vår första träff i år och vi som vill kan gå kurs och sy en väska. Så jag funderar just nu på vad för maskin som ska få åka med och vilka tyger jag ska välja.

/Ingrid


Kommentarer
Postat av: Anette L

Tja, vad ska vi dra till med nu då.... Kärleken övervinner allt? Tro hopp och kärlek?



Du är lurig du ;o))

2011-01-19 @ 21:11:09
URL: http://anettemcl.zoomin.se
Postat av: Ullis

Jag håller med Anette, du är riktigt lurig! Ordet i mitten är "Jahve" men resten går jag bet på!

Kramar

Ullis

2011-01-19 @ 22:18:32
URL: http://ullisquiltar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0