Min spets är klar.

3meter spets är maskinbroderad, tvättad och färdig för att sättas på mitt projekt.





Så igår jobbade jag flitigt med mitt projekt för att kunna sätta på min spets, det blev så bra ända tills jag skulle sätta på spetsen. 5cm för kort :o((. Två dagars arbete till ingen nytta. Men det fick bli fram med saxen och herr sprätt för det här ska bara bli bra..

Nu sitter jag här vid frukostbordet och längtar att få sätta mig i bilen och köra in till mina symaskiner och mina syprojekt.
Jag är just nu inne i klädträsket och har varit tvungen att lägga upp ett schema för alla mina träsk, var och när jag går in i de olika träsken.

Butiken , soffan, syträffar -och helger.

I morgon är det helg igen och det blir en tur till huvudstaden med bästa I-B, syfestival och shopping på stan.
Det ska bli så kul och garn står på shopping listan.

Först en länk till er som har Pfaff broder maskiner  egentligen till Creative vision men det finns säkert lite tips till alla som har broder maskin för den är jätte bra.
http://www.pfaffusa.com/images/content/creativevision/Techniques_book_2010_complete.pdf

Trevlig helg.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Vilken ljuvlig spets, kul att se vad du hittar på med den :)



Ha de bäst

2011-02-17 @ 08:45:16
URL: http://lottaspysselsida.blogspot.com/
Postat av: Anette L

Mmm, like it! Och tyger är så snyggt!

2011-02-18 @ 08:20:46
URL: http://anettemcl.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0