Hemma från syhelg i Lanna.

Jag har varit på syhelg i Lanna med härliga syvänner. Vi har skrattat, ätit gott och givetvis har vi sytt massor.
Mitt mystäcke till Ida är snart färdigt, det är bara kanten som ska få lite handsömnad .


Muggmattor, duk, kudde och ett täcke är andra projekt som "nästan" är färdiga.

På lördagen gjorde vi en liten utflykt till Tyger o Ting , där blev


vi bjudna på fika och kunde gå runt i lugn o ro för att  shoppa och få inspiration, resultatet blev påssjuka  (uttryck som KM brukar använda).


Tack för en underbar helg och jag längtar redan till nästa träff. Men innan det ska vi hinna med att sy lite kläder hos mig.

/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Kikki

Så mysig minkyn ser ut och det ser ut som ni också haft det mysigt. Kram Kikki

2011-02-13 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0