Livets efterätt.

Livets efterrätt är lyckan att få vara farmor, och i helgen har jag struntat i julstressen och varit med mina barnbarn.
Vi har lekt, sjungit och i går skulle vi sy lite julklappar.
Men mitt barnbarn ville ge bort sina presenter innan jul och så fick det bli.
Det är fantastiskt att se hur fort barn förstår tekniken.
Inga problem för en 4:a åring att leta motiv, ångra och ladda in ett nytt motiv på en "Sensation", farmor är imponerad.
I väntan på att det ska bli klart går det bra att sjunga "Blinka lilla stjärna"
Jag tror och hoppas att det blir många stunder i framtiden vid symaskinen med mitt barnbarn.
Ha en bra dag i julstöket.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Tille

Håller med dig om att barnbarnen är duktiga att ta fram olika stygn och annat på maskin. Mitt ena barnbarn tryckte lite hit o dit så fick hon fram bokstäver som jag har läst hur man gör o ändå inte fattat. Så de kanske ska hålla kurs med mig istället på hur man använder min älskade bernina.

2011-12-19 @ 09:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0