Julstädning

I bland hittar man saker när man städar som man glömt bort att man hade. T.ex alla dessa 2,5 inch remsor som jag skurit från mina tygrullar när de kommit till butiken . Jag trodde klart att jag skulle använda dem, men jag vet med mig att jag inte kommer att göra det för jag får ju nya roliga tyger hela tiden.
Så därför lottar jag ut dem på min Facebook sida så gå in och gilla fotot på remsorna där, så är du med på utlottningen. Jag drar vinnaren den 13/12
Alla remsorna är inte med på bilden.
Passa också på att gilla min sida så du kan ta del av erbjudande och alla nya proukter som kommer till butiken.
I dag har det kommit en laddning med jättemysiga tyger som jag har tänkt att använda i vårens kurser och syträffar, ja om det finns kvar något på rullarna då.  På lördag kommer det ett gäng och maskinbroderar i butiken, och då vet man inte vad som finns kvar på måndag.
För er som inte har Facebook ett litet smakprov.
Tyget längst ut till höger finns som vaxduk också.
Gissa om jag är sugen på att sätta saxen i tygerna.
/Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0