"QUILTRALLYT"

Jag kommer att ha öpptet följande tider på RALLYT.
2/9 håller jag STÄNGT jag besöker Formex mässan.
lördag o söndagarna har jag öppet 10.00-16.00
övriga vardagar 10.00-18.00 STÄNGT fredag 9/9.
Det kommer att vara bra erbjudande i butiken och du kommer bl.a att ha möjlighet att prova på alla roliga pressarfötter från Husqvarna/Pfaff o Bernina.
Vill du provsy mer med pressarfötterna har du möjlighet till det lördag och söndagarna, men du måste anmäla dig innan.
Lördag 3/9 FULLT men det finns platser kvar de andra dagarna.
Lördagen den 3/9 kommer Gunilla Hoorn från HQ/Pfaff att vara i butken för att "dema" alla fötter.
Givetvis har du möjlighet att prova alla symaskinsmodellerna så passa på att provsy våra "Top of the Line" maskiner
"Bernina 820"
" Husqvarna Diamond deluxe" med sin fantastiska tråd positionering
( trådbrott är ett minne blott).
Eller:
Pfaffs nya Ambition line: en mycket prisvärd maskin  med  Pfaffs finesser: övermatare och många quiltsömmar,
stort utrymme för ditt projekt till ett mycket bra pris.
Så gör gärna ett besök i Vimmerby du har möjlighet att besöka  två butiker i stan och gör gärna ett besök på
"Astrid Lindgrens Näs" och se Sven Nordqvist fina teckningar(pettson o Findus)
VÄLKOMNA
/Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0