Vinnarna är

I dag var det vinst utdelning i min tävling , och 2st symaskiner lottades ut.



Jag har fått in så många fina tröjor och det kändes bra att lotten avgjorde vinnarna.
Första pristagaren fanns tyvärr inte på plats, men jag har meddelat honom på telefon och jag kan lova att han blev glad. Bild på honom och hans tröja kommer senare.

Vinnaren till den "lilla svarta" är den här tjejen.



En liten överraskning hade vi också och den här tjejen är 6år och lämnade in ett bidrag utom tävlan, hon ville bara att jag skulle hänga ut hennes tröja i skyltfönstret.

På bilden vet hon inte att hon också kommer att få en "liten svart" symaskin. Hon trodde knappt att det var sant att hon nu har en egen symaskin och slipper låna mammas.

Det har varit så kul att få ta del av alla fina tröjorna och det kommer bli tomt i mitt skyltfönster.
Så TACK alla n som lämnat in tröjot till tävlingen och tack Bernina  med hjälp till vinsterna.

/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette L

Så roligt! Hoppas alla vinnarna fortsätter att sy och fixa! :) Grattis till er!

2011-04-30 @ 16:26:11
URL: http://anettemcl.blogspot.com
Postat av: Anette i Figeholm

Oh, vad roligt med så många syintresserade redan i unga år. Vad månne bli av Vimmerby? Sveriges Lapptäcks och Sy medelpunkt om 10 år.

Grattis till alla vinnare och ett jätte Hurra för Ingrid som ordnat tävlingen.

(Tyvärr var jag lite för gammal för att vara med :-( )

2011-04-30 @ 17:11:18
Postat av: Ingbritt K

Så fantastiskt med en sådan tävling och bidragen var så fina. Kul att både en tjej och en kille vann. Jag minns själv hur intresserad jag var av handarbete redan när jag var liten och det är fortfarande lika roligt. Grattis till vinnarna, alla som gjort en tröja och Ingrid som har inspirerat till kreativiteten.

2011-05-01 @ 09:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0