Kurshelg.

I helgen har jag haft kurshelg i butiken och det har varit en fantasktisk helg. Mycke fint blev det och massor av inspiration fick vi av Gunilla från HQ/Pfaff som besökte oss på lördagen. Det är en rolig del av mitt arbete att få ha så många sömnadsglada vänner hos mig. Förutom att sy hinner vi prata, skratta, fika och äta lunch hos de trevliga pojkarna på pizzeria Shalom mitt över gatan.

Här är lite av vad vi pysslade med.



Tänk vad mycke roligt man kan göra med sin symaskin.



I dag är jag full laddad av inspiration vet inte riktigt var jag ska börja, men det löser sig.
Dagen börjar bra vind stilla och strålande sol kan det bli bättre?

ha en bra dag
/Ingrid


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad skoj ni verkar ha haft. En sån kurshelg skulle jag också behöva. Min brodermaskin står ju mest och samlar damm :o(

Kramar Ullis

2011-04-18 @ 08:44:58
URL: http://ullisquiltar.blogspot.com
Postat av: Annika

Håller med Ullis...

Min broderenhet har testats en gång på 2 1/2 år, tror t.o.m att själva broderiet sitter kvar i ramen ;o)

2011-04-18 @ 10:28:10
Postat av: Anna

Grattis till vinsten i min utlottning, maila mig din adress på [email protected] Glad påsk!

2011-04-22 @ 10:19:44
URL: http://annashantverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0