En bit på väg.

Vid frukostbordet imorse lyssnade jag på radion och det handlade om tiden, alla tycker vi ju att tiden går för fort.
Mannen i radion hade en lösning på det, och att tiden går fort beror på att vi fyller tiden med aktiviteter som vi gillar. För att få tiden att gå långsammare skulle vi köpa massor av svarta strumpor men med lite olika mönster på, blanda ihop och sortera dem= urtråkigt men tiden skulle gå långsamt.

Men jag tror nog att jag fyller min tid med aktiviteter som jag gillar och tar den smällen att tiden går för fort.

Så just nu fyller jag min tid med detta projekt.



Ett tips för att använda  våra  "scraps" hittade jag i  en av mina favorit affärer i Vimmerby "Ciao Bella".



Helgen har varit fylld med roliga aktiviteter så tiden har rusat i väg. I går hade vi träff med kvilthäxorna och i eftermiddag ska jag få träffa mina barnbarn äntligen efter förkylningar och influensor får jag träffa dom igen.

Ha det så gott i vårsolen.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette L

Jag tror jag använder mina scraps till annat! ;o)) Ha det bra idag!

2011-04-03 @ 12:38:46
URL: http://anettemcl.blogspot.com
Postat av: Ullis

Det är ju inte så svårt att välja på att sortera strumpor och att ha skoj... Du har valt helt rätt och din quilt kommer att bli ursnygg! Kramar Ullis

2011-04-03 @ 20:36:31
URL: http://ullisquiltar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0