Gårdagens problem.

I helgen ska jag åka på kurs hos Eva i Katrineholm och jag har börjat packa så smått.
Gårdagens problem blev att välja tyg till de olika projekten. Tygerna till lördagens kurs är fixat för länge sedan men till söndagen var det svårare att hitta rätt.

Jag behöver 4 tyger från mörkt till ljust och de fick inte vara enfärgade men gärna med små eller medelstora mönster hm.......
Jag upptäckte att jag hade många ljusa och mellan tyger men väldigt ont om riktigt mörka tyger.
Valet blev i alla fall de här. Ja jag vet att det är mer än 4 tyger på bilden men vi behöver lite till foder och kant.



Veckorna bara springer i väg och snart är denna vecka också slut, imorgon har jag ju stängt men öppnar en kort stund för min vännina från Köpenhamn.
Hon har beställlning på blixtlås på meter till sina syvänner i Danmark och självklart åker jag in en sväng.

Det är det här som är så roligt med sömnaden man lär känna så otroligt många trevliga människor.

Ha en trevlig helg.
/Ingrid


Kommentarer
Postat av: Anette L

Trevlig helg! <3

2010-09-23 @ 18:08:34
URL: http://anettemcl.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0