I kulisserna.

I dag har jag städat både i kulisserna och bakom kulisserna och jag tror att jag är rustad för lördagens invation:o)



Då kommer"Tokgänget" på syträff igen och då blir det full rulle i butiken ( vi ska klämma in oss 8-10st).
Jag har ställt fram maskinerna som de har önskningar på att prov sy.
Bernina 820, Sapphire 875, Aurora 440 och Mega quiltern är maskinerna som ska få visa vad de går för.
Vi kommer att sy lite olika saker, någon ville sy Bargello och någon annan ville träna på att frihandsquilta och vad jag ska sy vet jag inte ännu. Det roliga med syträffar är at alla delar med sig av sina kunskaper och ideér.



Så nu kan jag med gott samvete vara ledig i morgon, men jag kommer att åka in och öppna för ett gäng
"Goa Gummor" ska besöka stan i helgen. Roligt att ni tittar in hos mig.
I morgon blir det att städa i kulisserna hemma och ett besök på oskakeboden får det nog också bli.

Rapport från invationen av "Tokgänget" o "Goa Gummor" kommer efter helgen.

/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Gun

Men inte hade du behövt städa för oss, hihi. Skall bli kul att komma och hälsa på dig. Kram Gun

2010-10-07 @ 20:04:16
URL: http://symadam.zoomin.se/
Postat av: Ullis

Ha det så gott tillsammans med tokgänget! Ska bli kul att läsa din rapport! Kramar Ullis

2010-10-07 @ 23:09:17
URL: http://ullisg.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0