På väg.

Det händer massor i butiken och i mitt liv just nu, men inte så mycket att blogga om.
I dag är jag i Skåne, i kväll blir det klassträff med min låg och melanstadieklass. Det blir en riktig nostalgi tripp med dubbeltura på båten mellan Helsingborg o Helsingör.
Kul ska det bli
 I morgon kväll åker jag till Mörarp för att vara en vecka på Quilt Camp då ska jag sy till julskyltningen och jag ska i lugn och ro sy på de nya symaskinsmodellerna som jag har i butiken.
Jag längtar efter att få träffa mina syvänner och umgås med dem i en hel vecka.Som ni förstår blev det fullt i bilen 4 st symaskiner och massor av syprojekt plus ved till min far. Så imorgon blir det bättre plats för veden är borta.

Lite bilder på min packning kommer här:


Men det allra roligaste som hänt i mitt liv just nu är att jag blivit farmor igen till en liten Ida och Vilgot har blivit storebror. Livets efterätt.

Ha det bra för det kommer jag att ha.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Birgitta i Arboga

Grattis till ett nytt barnbarn - verkligen livets efterrätt.



ha en bra vecka på quilt camp

2010-11-13 @ 15:04:43
URL: http://giggi.zoomin.se/
Postat av: Åsa

Oj oj vad packning. Knappt så du själv får plats ju.

Ha så kul i kväll o hela veckan.

Kram

2010-11-13 @ 15:40:33
Postat av: Ingbritt K

Grattis farmor! Ha så kul på klassfesten och campen.

2010-11-13 @ 16:36:26
Postat av: Anette i Figeholm

Grattis till barnbarnet.

Roligt att det blev en liten flicka.

Jag kramade på lilla Abbie och stora Allis igår :-)

Tur att du inte skulle ha någon med dig i bilen ...

2010-11-15 @ 10:14:20
Postat av: Marie

Grattis!



Var fick veden rum?

kram

marie

2010-11-15 @ 19:51:23
Postat av: Lena i O-hamn

Hej.

Antar att bilen gick på knäna! Ha det så trevligt på alla äventyr.Vi ses i decemberg

Kram

2010-11-16 @ 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0