Olycksfall i arbetet.

Nu har det hänt igen, tunikan åkte in i broderfoten  när jag broderade och jag fick klippa av den.
Jag lyckdas med att  få av pressarfoten men fick klippa i plagget.


Min första tanke var att slänga tunikan men jag är ju "smålänning" så jag måste komma på en lösning.
Självklart kom jag på en lösning och lovar visa resultatet när jag fixat till det.

Ute är det ett riktigt busväder snöigt och blåsigt så min syträff blev inställd i kväll, det är flera stycken som har en bit att åka och det är onödigt att ge sig ut i trafiken om det inte är nödvändigt.
Fast en syträff kan vara ganska nödvändig men kanske inte i busväder.

Jag är inte jätte ledsen för det ,nu blir det stickning online som gäller under kvällen och det är också en nödvändig förströelse.

Ha en skön kväll.
/Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0