Mycke på gång

Dagarna bara rinner i väg, full rulle i butiken så det hinner inte bli så mycket sytt. Men då är det ju bra:o)
Jag tycker om när det är mycke på schemat.

Men broder maskinerna kan i alla fall jobba även om det är  annat i butiken, några små söta väskor har det blivit.


Man brodera allt färdigt  i ramen med foder och vadd, jätte söta och bra presenter.
Väskorna kommer från Pfaffs "HOOP CREATIONS 440"

I morgon åker jag till Syfestivalen i Älvsjö  där ska jag  träffa mina kollegor och mina syvänner.
På  att köpa listan står garn och stickor.

Ha en bra dag
Ingrid

Kommentarer
Postat av: Ingbritt K

Väskorna är som smycken. Jättefina! Ha det så bra på mässan.

2010-11-04 @ 10:38:14
Postat av: Emmelie

Jättesöta väskor Ingrid!

Du är så duktig :)



/Emmelie

2010-11-05 @ 22:25:13
URL: http://madebyemmelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0