Måndag morgon

Tillbaka i vardagen efter en intensiv helg. Jag var på Syfestivalen i fredags med en vän och det är alltid trevligt när vi är ute och åker.
Det bästa med Syfestivalen var att jag träffade så många av mina syvännner och fick ett ansikte på några som jag aldrig träffat förut utan bara varit inne på deras bloggar eller via Fb.

För övrigt blev det inte några stora inköp, jo till lite garn och stickor. Jag tyckte det var alldeles för mycket folk och svårt att komma till i montrarna. Att få i sig något i matväg var näst intill omöjligt det var till att köa länge länge.
Att stå i kö för länge fixar inte jag det är att lägga tid på önödiga saker:o).

Nästa gång får det bli besök lördag eller söndag och matlåda med i bagaget.

I helgen har det varit höstmarknad på Astrid Lindgrens Värld och i går gjorde jag ett besök med kära vänner och mitt barnbarn. Vädret var härligt och vi hade en mycket trevlig eftermiddag.

I torsdags fick vi nya "Fat Quater" i postlådan och här kommer en bild på min Quilt som finns med i tidningen och sydd efter Anettes mönster.



I dag ska Coverlocken få arbeta hela dagen, oj vad kul det ska bli.

/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Ingbritt K

Vilka härliga färger! Kul att ni, Anette och du, sytt nästan lika. Det är så spännande när man får tidningen och ser om man känner igen någon kviltare.

2010-11-08 @ 19:06:53
Postat av: Anette L

Din quilt är superfin! Och tack för igår! :o)



Kram

2010-11-08 @ 20:00:52
URL: http://anettemcl.zoomin.se
Postat av: Ullis

Hoppas att du inte tyckte jag var för påflugen när jag "hoppade" på dig på mässan ;o) Kul att få träffa dig! Din quilt är superfin! Kramar Ullis

2010-11-08 @ 23:40:01
URL: http://ullisg.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0