En rolig förmiddag.

I dag plockade jag fram en av mina overlockmaskiner och började sy ihop lite roliga tyger som  jag köpte på Quilt Campen.
På ca 2 timmar var toppen klar, och jag hade fantastiskt roligt.


Tygerna är mjuka och gosiga så nu ska jag bara hitta en lämplig baksida sedan blir det en härlig mysquilt att krypa in under.
Det var tänkt till en babyquilt men den är ca 150 x 150 så det får bli en vanlig mysfilt istället.

Vintern kom fort med snö och blåst så det är tyst och stilla på stan i dag, men vad gör det jag har roligt på mitt arbete i alla fall.

Ha en bra dag.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette L

Flanellbaksida? Det skulle vara helmysigt till de goa tygerna? Fint blev det!

2010-11-24 @ 19:40:46
URL: http://anettemcl.zoomin.se
Postat av: Ingbritt K

Kul tyger du har hittat. Tur att du kan roa dig själv när inte kunderna vågar sig ut.

2010-11-24 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0