Lusten blev för stark.

I dag var jag bara tvungen att frihandsquilta, det kändes som om det var väldigt länge sedan jag gjorde det.
Så jag laddade Auroran och hade egentligen inget särskilt att quilta alla mina toppar ligger hemma vid quiltramen och väntar.  Men tänkte att KM vill nog ha ett varm sittunderlag i traktorn nu när han är ute och plogar snö och så fick det bli.
Jag har aldrig provat  quilta med ullvadd så den fick det bli som vadd och tyget blev traktorer så klart.



Jag quiltade utan att tänka så mycket så det blev både hjärtan, blommor och krumelurer men jag tror nog att det går bra att sitta på i alla fall trots hjärtan.



Under tiden jag roade mig med att frihandsquilta och sälja symaskiner fick  Diamanten göra julpysslet.

 

Jag maskinbroderade Husqvarnas populära Swedish Santas.
Nu är det snart slut på denna arbetsveckan, men på söndag har jag extra öppet mellan 12.00-16.00.

I morgon är jag ledig och då blir det pyssel i hemmet.

Ha en skön kväll.
/Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0