Imponerad

I går hade jag besök av en härlig tjej som funderar på att köpa sig en overlockmaskin.
Vi bestämde att vi skulle prova mina 4-trådiga maskiner för att ta en dag till med de 5-trådiga maskinerna.
Med sig hade hon lite tyger att prov sy i, och jag är imponerad Sandra hade aldrig sytt med någon overlock och på 1 timme hade vi klippt och sytt en mössa och ett par kostymbyxor till lille Theo 3mån.



Sandra var också imponerad och jag kunde se hur hon planerade för nya plagg.
Så klart blev jag inspirerad av hennes syglädje och vill sy till mina barnbarn så nu blir det att leta efter härliga tyger i vårkollektionen.

I går fick jag en liten tygleverans som jag går och klappar på.



Ha en skön dag.
/Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0