En vit jul.

En vit jul blir det i alla fall, som alla vill ha. Totalt har det kommit ca 1m snö och jag vet inte hur många gånger jag har sopat fram min bil så nu tycker jag att det räcker.

I helgen har jag haft extra öppet i butiken både lördag o söndag. Det var roliga dagar med en ström av kunder.
På lördagen hade vi marknad i stan och då är det alltid mycket folk i rörelse, i går var det lite mindre folk men en bra dag i alla fall. Sen blir det ju  ännu trevligare när man får sy sällskap när man jobbar, ja det var mest Å som sydde jag fick ju annat att pyssla med.

Annars är det planering inför våren som gäller ,och ibland undrar jag när mitt huvud ska sluta fundera på allt jag vill göra med mina kunder o vänner. Det är mycket ideér som snurrar i huvudet just nu.
Men som vanligt är det svår att få in alla aktiviteter mellan syhelger och syträffar som jag är i väg på. Fast det brukar alltid lösa sig som tur är.

I förra veckan kom det nya broderikollektioner och jag kunde ju inte låta bli att använda dem.



Jag har också satt i gång med ett projekt av en charmpack med Jinny Beyers bastyger.


I dag är det slutspurt på julsömnaden som gäller, sedan blir det att putsa mina symaskiner.

För nästa vecka börjar min mellandagsrea med fin fina priser på mina symaskiner i butiken, så passa på om du går i tankar om symaskins inköp.

I melllandagarna har jag öppet:
mån-tors 10.00-18.00

I morgon är det Tomtenatta på stan och då är det öppet längre i de flesta butikerna, jag kommer att vara här fram till
ca 20.00 eventuellt längre om det finns behov.

/Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0