Nu är det riktig VÅR!!

I dag på morgonen när jag körde in till butiken hade sjön gått upp, ingen is kvar. Då är det riktig vår, fast ibland hinner den frysa och gå upp många gånger, men i år kan jag nog vara ganska säker på att den inte fryser igen.

Då kan vi se fram emot att grillsäsongen kan börja och jag har äntligen fått klart mina underlägg.




Detta är från en sytillsammans aktivitet med Linnea.

Som ni ser behöver jag en ny kamera bilderna kunde varit bättre (om det nu beror på kameran, kan vara den bakom kameran)

I dag blir det stygnsättningskurs och planering av höstens aktiviteter i butiken, ja huvudet är fullt av ideer som vanligt.

Ha en bra dag i vårsolen.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette L

De är jättefina!



Kram

från en snorig och hostig Anette

2010-04-14 @ 10:49:24
URL: http://anettemcl.zoomin.se
Postat av: Linnéa Fredrikson

Härligt Ingrid! Grattis till kalasfint syresultat! Nu är det bara att premiärvärma grillen :). Vi gjorde det i lördags, vilket kändes underbart...dock kyligast i laget :))).

Det är inget fel på fotografen :))...men det är svårt att fota svart...synd eftersom det blir så läckert på underläggen. Kika på mina grilltallriksunderlägg så ser du att även jag har problem med att fota svarta tyger. Lycka till med Dina andra sömnader

kramar

Linnéa

2010-04-14 @ 14:18:19
URL: http://www.linneaartline.com
Postat av: Gunilla Kling

Åh så snygga! Nu blir ju jag åxå sugen på att få färdigt mina, jag har 1 helt färdig. Men får vänta tills efter helgen, jag har ett 20-årigt födelsedagsbarn på söndag:)))))

kram Gunilla

2010-04-14 @ 18:54:27
URL: http://gunillaklings.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0