Jubileumsveckor

Tiden går fort när man har roligt, i dagarna firar jag 5år som symaskinsförsäljare i Vimmerby, och hela 15 år som företagare i Vimmerby.
Det firar jag med många fina erbjudande i butiken både på symaskiner och tillbehör.
I går startade jag med en syträff för de som har köpt den snygga fina "Singer 160" hos mig.
Jag hade sytt en liten påse till alla, för när man är på kalas ska man ha godispåse.
I påsen fanns lite smått o gott som man kan behöva när man syr.
På fredag o lördag håller jag extra öppet om någon långväga kund är sugen på att besöka mig.
Det finns fika för den som vill, och workshop om någon är sugen på att sy.
I bland är det bra när mina symaskinskunder behöver hjälp och jag har ett nytt Quiltprogram som jag testar.
Med några enkla tryck i programmet får du fina etiketter att sätta bak på dina kviltar. En bra kant att vika in så det blir enkelt o fint att sy fast.
/Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0