En fulltecknad vår.

Nu äntligen känns det som om jag hunnit i kapp tiden. Det har varit och är fortfarande en fulltecknad vår, vi håller på att flytta min mamma till en lägehet och har sålt hennes hus.
Det har blivit många resor till Skåne och massor av jobb men nu är huset städat o klart för att lämnas  till sin nya ägare.
Det har kommit in lite nya tyger till butiken och jag har fått en ny leverantör av knappar och garn.
Tyvärr bråkar datorn i dag och det tar väldigt lång tid att lägga in bilder så jag återkommer med fler bilder en annan dag.
Jag rustar för KALAS i Maj det är många jubileum på gång så boka gärna in ett besök de 2 första veckorna i maj.
Det stora kalaset kommer jag att ha den 10maj , mer information kommer framöver.
Jag börjar mina jubileumsveckor med en syträff för alla som har köpt Singers fina jubileums maskin av mig, jag har några få maskiner kvar på lager så än är det är inte försent att hänga med.
Nästa vecka kommer Husqvarnas jubileumsmaskiner till butiken för det är mer än jag som har jubileum Husqvarna firar 140år och Pfaff 150år. om någon undrar vad jag har för jubileum är det 15 år som företagare och 5 år har jag haft min symaskinsbutik.
Ha en bra dag
Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0