Så här roligt hade vi på "Quiltrallyt".

Under "Quiltrallyt" hade jag aktivitet med de olika presssarfötterna. Bilderna visar hur roligt vi hade på en av dagarna (jag glömde ta kort de andra dagarna).. En av bilderna är lite suddig men jag tycker den visar så  hur kul vi hade det.
Jag har väldigt trångt i min butik men vad gör det, det viktigaste är ju att ha roligt när man syr.
Som vanligt hade Gunilla från Husqvarna/Pfaff (som höll i aktiviteten den första dagen) med sig massor av inspiration bl.a den här super snygga jackan som passade mig perfekt. Tyvärr fick jag inte behålla den.
Nu syr och planerar jag för mina kommande aktiviteter för  det är mycket på gång i höst.
/Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0