Livskvalite.

Att vara tillsammans med goda vänner och göra saker som man tycker om på en plats jag gillar är livskvalite för mig. I helgen har det varit tjej helg i Möckelhult.
Jag blev klar med mina" seven sisters" och nästan färdig med en klänning, alla block till en quilt och börjat på nya.
Vi har hunnit med mer än att sy det blev shopping på Ostkakeboden i Frödinge och en sväng in till buitken där det shoppades  till sommar priser. Givetvis har vi hunnit med massor av mys.
LIVSKVALITE!!
/Ingrid
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: annemarlen

Vad härligt det låter, fina utflykter. Mysigt med skaparträffar :-))

2011-07-04 @ 10:37:46
URL: http://lappatoklart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0