Det här har jag längtat efter.

Att få ha en tävling för barnen.Nu äntligen har det blivit verklighet.
Så ta chansen att gör något tillsammans med dina barn eller barnbarn och lämna in ett bidrag.
Du behöver inte bo i Vimmerby alla är välkomna, och det är fina priser man kan vinna.



1:a pris är en Bernina Activa 210
2:a pris är en Bernette 46 (Den lilla svarta.)

I dag har jag lyckats med att få in min vaktmästare till butiken, han satte upp en ny ljusskylt till mig.


Under tiden han pysslade med det städade jag ur skylten och satte dit lite nya fräscha saker.



Ha en fortsatt skön solig söndag.
/Ingrid


Kommentarer
Postat av: Ingbritt K

Vad kul med en tävling och vilka priser sen. Hoppas du får in många bidrag. Skyltningen ser bra ut. Visst är det skönt med något nytt.

2011-01-31 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0