Jag har varit på syfestivalen.

Mässan var ok men jag tycker  att den behöver en ansiktslyftning, den har sett lika dan ut i flera år.
Jag saknar modevisning och mera inspiration men det är vad jag tycker, jag har ju tyger och symaskiner hemma så jag blir ju inte så inspirerad av det.
Men Squareliz och Tyger o Ting får högsta betyg för sina montrar där fattas ingen inspiration och man blir glad av att plocka runt i bland deras sortiment.

Lite inköp blev det i alla fall, trikåtyger till lite barnkläder och toppar till mig.



Ett mönster på en jacka till mitt broderade jeanstyg som legat till sig och snart mognat färdigt.

Fast I-B och jag hade jätte trevliga dagar tillsammans med massor av prat o skratt.
Roligast är när vi går igenom våra inköp på hotellrummet och  plockar fram våra nya garner och börjar sticka.

/Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0