Jag har varit på återförsäljar träff.

I helgen har jag varit på återförsäljar träff med Husqvarna/Pfaff, träffen hade vi på Findlandsbåten mellan Stockholm och Helsingfors. Våren hade inte kommit lika långt i Finland och så här såg det ut i finska viken.



Vi fick se och prova på en del nyheter och den här kollektionen kommer senare i vår, där du broderar med garnfoten och jag gillar den.

 
Ombord fanns också de finska återförsäljarna och vi avslutade lördagens med en Finnkamp.
Det började bra för det svenska laget Janne var snabbast på att trä overlockmaskinen.


 
 Riktigt lika bra gick det inte alla deltävlingarn och Finland gick hem med segern.
Men vad gör det vi i publiken hade jätte roligt.

 

Nu laddar jag för en sykväll med ett gäng glada damer,  frihandskviltning är kvällen aktivitet.

Ha en härlig dag i vårvärmen.
/Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0