En härlig dag!

I går hade jag en härlig dag med min dotter. Vi tog en tur till Norrköping för att shoppa och för att hämta hem sonen. Norrköping är en vacker stad med massor av gamla fina byggnader och jag ser fram emot att lära känna staden ännu mer nu när sonen studerar där.

Innan vi gav oss i väg var det leverans av en symaskin till "Student Ryd" och katten Zigge tycker att valet är kanon bra;o)




I dag blir det syträff med trevliga syvänner i butiken. Petra i Sybutiken har lovat öppna upp för oss efter hennes stängning och vi ska få shoppa runt med  extra erbjudande speciellt för oss:))))
Hoppas att ni också får en trevlig dag.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, vad bra bilden blev! :D

2010-09-04 @ 11:55:48
URL: http://malveg.blogspot.com
Postat av: Jane Hansson, Enköping

Vad det är roligt att läsa din blogg. Jag läser den varje dag och jag önskar verkligen att jag skulle få ha det som dig. Få ägna mig åt det jag tycker är roligt, att sy. Vi, jag och min man, driver en bilverkstad i Enköping med 6 anstälda där jag jobbar på plats i företaget sen 1 1/2 år tillbaka. Min fritid är verkligen minimal. Jag älskar att sy men har inte hunnit sytt på hela sommaren. Hela min fritid går åt till bokföring, löner och annat administrativt. Men vid 49 år ser jag framemot att kanske, närmare pensionsålder, kan jag få ägna mig mer åt att sy. Håll din sida i gång med inspiration. Ser verkligen framemot att läsa den varje dag. Vad jag tror mig förstå är att du har tygaffär med symaskiner idag. Lite avundsjuk på dig. I Enköping har vi ingen symaskinsaffär. Husqvarna försökte under en kort period men det gick inte.

Kör på. Lycka till. Läser vidare

Mvh JANE HANSSON, ENKÖPING

2010-09-04 @ 14:53:53
Postat av: Ingbritt K

Tack för en härlig lördag. Det var riktigt uppiggande.

2010-09-05 @ 09:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0