Då kör vi i gång.

Efter 2 dagar i Stockholm är jag full laddad med i deér och i dag ska jag försöka hinna med att bli av med lite som jag har i huvudet.

Det har kommit roliga tillbehör till brodermaskinerna "Cut work knivar". Det som är ännu roligare är att det passar alla modeller även de gamla. Så klart har jag redan provat dessa roliga knivar, för ni som känner mig vet ju att jag inte kan låta bli nya grejor det liksom kliar i fingrarna.


Jag ville dölja lite fula sömmar på min Coverlock väska så jag laddade maskinen med ett ljusare jeanstyg.
Följde instruktionerna i boken hur enkelt som helst.




Ni ska få en bild från vår träff i Stockholm för jag blev förälskad vid första ögonkastet.



Broderiet är gjort i vårt nya Software program  5D som är på ingående.

Jag har intensiva veckor framför mig med massor av sömnad: kurser i butiken och syträffar med vänner på olika ställen i vårt avlånga land.
Att få lite utbildning själv ska jag också hinna med tänkte jag.

På måndag blir det lite "pepp" från en av mina chefer :o)

I dag blir det sömnad och ett besök i "Ostkakeboden" på Frödinge Mejeri.

So long
Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0