Äntligen kommer de!!

I dag  sätter vi igång med första syträffen för säsongen och det ska bli så kul.
 Det blir  mjuk start i kväll,  vi ska sy plånboken  som finns i sista numret av FQ.
Det är inte alla i gruppen som har tidningen, och då tyckte jag att det var ett  bra tillfälle att använda den som arbetsbok.

Kanske kan jag locka fler prenumeranter;o)

I väntan på mina kursdeltagare har jag knypplat spets till ett kommande projekt. Svårt nej, men avkopplande efter helgen.



Bättre bild kommer när jag tvättat bort plasten.

Jag ska inte lägga ner min rörelse  det är bra rykten tagna ur luften, jag kör allt på ett tag till. I dag har det varit inne 2 st och frågat när lokalen blir ledig för jag ska ju lägga ned. Rykten kommer fortare än sanningen.

Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha med mina goa kunder.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette L

Intressant det där med rykten... Man undrar ju varför någon startar dem, och varför andra hänger på.



Tur att du är kvar! :o)

//Anette

2010-09-21 @ 08:09:46
URL: http://anettemcl.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0