Just nu.

Just nu är det mycket på gång, allt rullar på med en hastighet av 110km/h känns det som men kul har jag.

Klart att jag följer Anettes utmaning  att sy Regnbågsquiltar som hon gett sig själv och den som vill hänga på. I dagens läge följer jag den men vem vet kanske jag hoppar på.


Jag vet att det kommer att bli många fina quiltar att bli inspirerad av.
Mitt bidrag  till utmaningen i dag blir den här bilden.


På vägen till Björkvik gjorde jag en avstickare till Ikea för att köpa lite förvaringslådor till mina pågående projekt.

Tack för tipset Ullis. Antingen har jag för många projekt på gång eller så köpte jag för lite boxar för de är nästan slut.
Att jag ska få ordning på mina saker så småning om är i alla fall mitt mål.

Nu åter till dagens sysslor

/Ingrid 

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag verkar få skulden för mång plastlådor i landet nu hihi. Jag har inte lika många lådor som projekt. De är inte till för förvaring utan för att jag ska kunna koncentrera mig på ett begränsat antal projekt. Ska du inte hänga med på regnbågsutmaningne du också? Kramar Ullis

2010-10-21 @ 11:08:04
URL: http://ullisg.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0