I dag är jag glad:o)

I dag har jag quiltat färdigt min quilt i ramen, men tyvärr kan jag inte visa den för det är en utmaning som inte får visas förrän i december. Men baksidan kan ni få se och lite av kanten.




Det är en härlig känsla när man sytt det sista och kan rulla av quilten från ramen, och i kväll var det extra härligt.
Samtidigt som jag sydde spelade min son Emil Erik Clapton på sin gitarr, jag blev glad o harmonisk i hela kroppen.

Nu är det nog dax för lite fika och kanelbullar för det är ju kanelbullens dag i dag.

Ha en skön kväll.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Ingbritt K

Ser väldigt spännande ut. Du har blivit jätteduktig på kviltning.

2010-10-04 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0