Nästan en miljöväska.

Jag har bestämt mig för att inte bära hem mera mat i köpta pappers påsar utan ska använda sydda miljöväskor.

Nu ska jag bara sy ihop den och sy  handtag  sedan  är den färdig för att läggas ut i bilen.




I helgen ska jag vårstäda här.



Så innan jag syr ihop väskan ska jag sy färdigt en vårduk till bordet på verandan.
Men jag vet att det är svårt att komma igång med städningen, utsikten ut över sjön är så vacker och jag kan sitta på verandan i flera  timmar och bara titta ut. 

Ingrid. 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Gud vilket fint ställe ni har! Hoppas det blir vårväder i helgen :)



Kram Carita & Fredrika

2010-05-11 @ 19:10:48
URL: http://2systrarsbutik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0