Baksidan och laddat igen!

Denna gången har jag fått tummarna loss och namnat min grodkvilt.
För hur ska man veta vem som har gjort den om 100år?



Jag har gjort namnskylten i Husqvarnas 4D Family Portrait och sytt den på min Pfaff Creative 4,0.

Det ser trevligare ut när jag har någon topp i min quiltram så igår laddade jag den igen med min "Log Cabin".





Ni som också är i kviltträsket förstår nog att det är svårt att gå förbi utan att starta maskinen.

Idag kommer det en vän och syr tillsammans med mig i butiken välkommen Åsa S


/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Katarina

Klart den ska namnas, blev en fin märkning! Logcabin täcket ser stort ut! Kram Katarina

2010-05-21 @ 17:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0