Höst i luften.

I dag är det strålande väder i Vimmerby, men det känns att hösten kommer närmre.

Det var  härlig  frisk luft på morgonen nästan lite kyligt trots att solen var framme.

Allt runt omkring luktar höst;o) Sommartorget är ned plockat och turisterna borta, en och annan Tysk finns fortfarande kvar. Precis som det brukar vara i slutet av Augusti.

Mina "goa" textillärare har varit inne och hälsat på i butiken, och det är ju ett bevis på att skolan snart är igång igen. Två nya textillärare är komna till kommunen och  de har varit inne och presenterat sig, de ville gärna vara med på mina inspirations kvällar framöver och det får de ju gärna.

I går kom nya nummret av Fat Quarter och till och med min KM har läst den, det var kanske till att ta i;o) tittat i den i alla fall. Ni förstår nog varför!



Duken har han ju sett innan så den var inte så intressant, utan han var mest nyfiken på vilken av bilderna Annika hade valt ut (han är fotografen) och han var nöjd med valet. Helt ointresserad av resten var han dock inte, han tyckte att det var en fin tidning.

I dag har jag Software kurs i butiken och det är lika roligt varje gång.

Ha en bra dag!
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette L

Nog är det skönt med höst och klar luft också :o)

Din duk är jättefin, men jag har ju klappat på den så jag vet ;o))

2010-08-21 @ 20:21:00
URL: http://anettemcl.zoomin.se
Postat av: Ingbritt K

Jag tycker att hösten kommer för fort. Vill ha kvar värmen lite till. Kul att du var med i Fat Quarter med din härliga duk.

2010-08-22 @ 16:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0