Tokgänget har haft syträff i dag!

Några Smålandsvänner som jag lärde känna på Quiltcamp tidigare i år har varit på syträff hos mig idag.
Vi har skrattat , sytt och de har shoppat loss.
Det var så roligt att träffa alla igen, så det blir säkert fler gånger.

Sömnaden har gett mig så många nya härliga vänner TACK alla för att ni finns!!

Annie och Anne-Marie syr på Bargellahjärtan



Anette började på ett nytt projekt i batiktyger och Helene sydde necessär




Vi andra sydde också men det finns bilder på det.

Som ni förstår hade vi en mycket lyckad dag.


Kommentarer
Postat av: Ing-marie

jajamen, roligt hade vi och tusen tack för att vi fick komma.... Nu ska jag sätta mig och fundera över min nya linjal... än är inte kvällen slut. ;-)

2010-04-10 @ 18:23:45
Postat av: Anette L

Avis? - Jag?! ;oP



Nästa gång måste jag vara med! :o))

Kram

Anette

2010-04-10 @ 22:15:56
URL: http://anettemcl.zoomin.se
Postat av: Kikki

Hade också gärna varit med, men det får bli en annan gång - snart :-) Kram Kikki

2010-04-13 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0