Tack alla goa kunder!

Vi hade en trevlig kväll där alla jobbade flitigt med sin uppgift för att vara med och tävla.





De fick prova de olika maskinerna , sy mönstersömmar och frihandsquilta.

Man har chans att vinna en Husqvarna Sapphire 875Quilt eller en Pfaff Quiltexpression 4.0

Så nu ska jag hålla tummarna att någon av mina kunder vinner.

Tidigare på dagen hade tid att sy en påskpåse till mitt käraste lilla barnbarn som jag fyllt med godis.



Tack LInnea för alla fina broderier och mönster.

Idag ska jag sy något som visar hur jag känner mig idag.

Karottunderlägg med tokhöna, ja jag kännner mig inte som ett karottunderlägg utan som en tokhöna.

Det kommer någon av mina vänner att märka senare i dag.

Nu är det dax att städa innan jag slår upp portarna till butiken.


Kommentarer
Postat av: Linnéa Fredrikson

Tack själv kära Ingrid för härlig respons :o). Lycka till med den fortsatta sömnaden...hinner du sy några tallriksunderlägg med min tokhöna?

kramar

linnea

2010-04-01 @ 18:14:49
URL: http://www.linneaartline.com
Postat av: Ingrid

Jag hoppas att jag hinner sy tallriksunderlägg i helgen.Tokhönan är en favorit.

2010-04-01 @ 19:12:03
URL: http://syingrid.blogg.se/
Postat av: marie

tack för en trevlig träff!

marie

2010-04-01 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0