Härligt att vara farmor!

Hos min granne i butiken mitt över gatan köpte jag den här till mitt barnbarn.



Men jag ville så klart göra något eget av tröjan, han är ju den bästa skyltdocka man kan ha :o)

Så här blev det på baksidan med hjälp av lite fuskskinn som jag hittade i mina gömmor.

Bokstäverna finns på den nya broderkortet Layers Raw Edges Letters från Husqvarna



På eftermiddagen gjorde han en snabb visit i butiken och kunde ta med sig tröjan hem.

Han blev jätte fin i den.
 
Livets efterrätt är att ha barnbarn.


Kommentarer
Postat av: Anette L

Åhhh, så fin den blev! Och stolt han måste vara med en sån bra farmor! :o)

2010-04-17 @ 16:10:35
URL: http://anettemcl.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0