Flyttar till ny adress.

Det gör den här kvilten, den ska till min dotter i Linköping. Det jag undrar över är om det är dottern eller Sigge som kommer att använda den? (Sigge är en Katt).
Det är en skön känsla när något ät färdigt och man kan med gott samvete börja på något nytt (även om man har massor som redan är påbörjat).
I går hade jag en riktigt dålig dag, det finns så mycket sorg kvar efter min kära fars borttgång och en del dagar är värre än andra.
Inpirationen var som bortblåst och jag fick inte gjort ett dugg i butiken.
En bit jeanstyg fick i alla fall följa med mig hem och den tvättade jag och hängde på tork  tur för mig;o)
För i natt vaknade jag och hade en klar bild framför mig vad jag ska gör med den.
Så nu ligger tyget på min arbetsbänk och väntar på sax och symaskin.
Känner redan att det blir en bättre dag idag:o))
Ha det gott
Ingrid


Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Vilken fin present till dotter och Sigge :)



Kramar i massor

2011-07-28 @ 09:40:11
URL: http://lottaspysselsida.blogspot.com/
Postat av: Kikki

Så skönt att det känns bättre idag. Att kvilten är helt underbar det vet du redan att jag tycker :-) Kram Kikki

2011-07-28 @ 10:14:48
Postat av: Malin

Vi synkar tydligen när vi är ledsna, var också ledsen igår. Men troligtvis kommer vi använda den lika mcket, Sigge kommer förmodligen, mest troligt att använda den när jag inte är hemma. :) Men tack! <3

2011-07-28 @ 19:39:19
URL: http://malveg.blogspot.com
Postat av: Lena P

Jättefin kvilt både till katten o dottern

2011-07-28 @ 21:40:16
Postat av: Ingbritt

underbar

2011-07-29 @ 00:16:26
Postat av: Ullis

Åhh vilken vacker quilt! Kramar Ullis

2011-08-01 @ 00:40:31
URL: http://ullisquiltar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0