Tiden går fort........

När man har roligt och det varit i helgen.
Att få umgås med människor man tycker om är härligt och medicin för  kropp o själ.

Jag gjorde ett stopp i Linköping på väg mot Björkvik och det blev shopping och lunch med min dotter och hennes väninna. Vi fick några trevliga timmar och tiden bara försvann. på hemvägen blev det ett stopp hos sonen i Norrköping.

Jag har inte fått sytt så mycket i helgen varför vet jag egentligen inte men ibland blir det bara så.Det blev i alla fall början till min julskyltning, en duk att hänga i fönstret är på G.



Nu ska den bara "mackas" och quiltas.

Det har varit en bra dag i dag, jag har hunnit stryka en del saker på "göra listan" för denna veckan, så kanske jag är i fatt till på torsdag;o)

Ha en fortsatt bra dag.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Ingbritt K

Fina julklappar du har gjort. Är det ett blankt tyg? Mackas har jag aldrig talas om. Du får berätta på lördag.

2010-10-19 @ 06:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0