Syhelg

Då var det äntligen dax för syhelg och det ska bli så roligt att träffa alla igen. Hade det varit tävling om vem som har mest packning med sig hade jag legat bra till.


Jag är alltid orolig för att jag ska fattas något och det gör jag säkert också , jag har säkert tagit med mig fel saker. En extra maskin får följa med i fall jag eller någon annan kör stopp.

Veckan har försvunnit väldigt fort och jag har inte hunnit sy så mycket, men det är ju inte min viktigaste arbetsuppgift det är ju att vara bra mina symaskiner.
 
Måndagen tillbringade jag och maken i Arlanda på servicekurs ,och det var en mycket givande dag för oss båda.
Som nykomling i Bernina familjen blev vi så väl omhändertagna av "gamlingarna" och de delade mer än gärna med sig av sina erfarenheter. Tack alla.

Nu ska jag ladda min GoGear med nya ljudböcker så jag har något bra att lyssna på innan jag somnar i kväll.
Sedan blir det att lasta ut i bilen. På vägen tilll Björkvik blir det ett stopp i Linköping ,där tänker jag bjuda dottern o hennes bästa vän på lunch (hinner nog med ett besök på IKEA).

Ha en riktigt skön o trevlig helg!
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en riktigt fin helg!

2010-10-15 @ 12:04:46
URL: http://sy.lugnagatan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0