Hemma igen:o)

Det har varit en intensiv vecka aktivitet i butiken och utbildning. Men nu har jag landat igen och nästa vecka är det öppet som vanligt i butiken.
Jag har varit på utbildning två dagar i Huskvarna på vårt nya Software program och var jag full av ideér innan jag åkte så  kan jag tala om att det rinner över just nu.

Men vi börjar från början: I tisdags var det aktivitet i butiken för de som har broderimaskiner
Helene från Husqvarna/Pfafff var med oss under kvälllen och inspirerade oss med de nya cutworkknivarna och lite julpyssel.
Därför passade det bra att sy lite linne handdukar som man kan ge bort som present. Vi broderade med fina hankar och applikationer.




Här testas det om det blir bra att sätta broderiet på axeln på blusen.
Det blev en lyckad kväll med massor av sömnad o skratt.

Nu hör jag hur min tovmaskin kallar på mig så fortsättning följer.

/Ingrid
 

Kommentarer
Postat av: Ingbritt K

Oj, du verkar alldeles full av tankar. Tur att du jobbar i butiken och har lite tid. Lycka till med allt!

2010-10-31 @ 08:46:11
Postat av: Caroline Jacobsson

Förstår att du hade bra kursdagar !!! Tack för en trevlig tisdag-kväll Ingrid, det är sådana ljusglimtar i tillvaron man behöver....

Hälsn Caroline

2010-11-02 @ 10:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0